<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
SAYA MINTA MAAF SEKALI LAGI
Thursday, 18 October 2012 @ 19:38 | 5 Comment [s]




16.10.2012
tarikh yg betol2 menyedarkan aku. dengan hanya satu tindakan yg berlandaskan emosi dan perasaan, aku betol2 buat seseorg kecewa dgn aku. aku tk pernah rasa teruk mcm ni, rasa bersalah yg terlampau. haihhh. rasa takot sehingga mendorong aku bertindak diluar kawalan aku .

tapi disebabkan hal ni jugak menyedarkan aku. untuk lebih menghargai dia. untuk tidak terlalu ikotkan hati dan perasaan. aku menyesal. menyesal sgt2. kan bgus kalo aku dpt putar blk masa. kan ? tapi tak boleh. yang boleh hanya....

"awak, saya mintak maaf sgt2 ape saya dah buat kat awk. saya yg bodoh. tk pikir sblum cakap. tp saya tada niat pun. ape sy ckp tu sume sbb marah. awk marah la perasaan marah sy eh eh ? jgn marah sy ;( sorryyyyyy. saya janji tk buat lagi. awk mesti btol2 kecewa ngn sy . hmmmm. terokkan sy ? saya mintak maaf sgt2. tp...sy xbole trime awk balik"


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover