<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
SAYANG !
Sunday 7 October 2012 @ 23:02 | 0 Comment [s]




saya sedar dari dulu..
saya tahu..awak  sayangkan saya..
saya percayakan awak..
awak tak bagitau pun saya dah tahu..cinta awak memang ikhlas untuk saya..
bukan saya tak sudi..
tapi saya malu..awak pun malu jugak..
                                                            saya pernah bagitau awak..
                                                    kalau awak ikhlas sayangkan saya..
                                              berdoalah pada Allah...minta padaNya hati saya..
                                                           sebab hati saya milik Dia...
                                                     dan saya pernah beritahu awak...
                                                     jika benar cinta awak untuk saya..
                                            bawalah ibubapa awak jumpa ibubapa saya..
                               awak senyum..mata awak bercahaya...saya tahu awak gembira...
                      saya pun bahagia...awak cakap nak tunggu saya tak kira apapun berlaku...
                                                         dan awak minta saya setia..
                        tentulah saya setia...sebab awak satu-satunya lelaki yang hormati pendirian saya..
             lelaki yang menjaga batas pergaulan dan imannya bila berdepan dengan wanita seperti saya...
                           lelaki yang faham bila saya tak sudi keluar bersama tanpa ada peneman disisi..
                lelaki yang tundukkan pandangannya bila bertentang mata dengan bukan muhrimnya..
                    lelaki yang setia mengalunkan ayat-ayat cinta dari kalam Allah untuk tenangkan hati saya..
                              lelaki yang ikhlas dan jujur dalam setiap ucapan kata-kata..
                                         menegur saya bila saya lakukan kesilapan.....
                                              dan lelaki yang setia mngasihi dan menunggu saya..
                                          percaya dengan kesetiaan saya walau kita berjauhan...

awak 
sudi menjaga dan menghormati saya.
lelaki yang memelihara kehormatan saya..tak pernah berkeinginan lain..selain mendapatkan cinta yang suci..
akhirnya saya sedar..awak memang yang terbaik..
lelaki yang terbaik yang diciptakan untuk saya...
...saya terima cinta awak...

tapi kenapa awak tinggalkan saya ??
mana janji awak??saya sunyi tanpa awak!!
ALLAH sayangkan awak..sebab tu Allah ambil awak dari saya..
saya redha awak..


ASSALAMUALAIKUM


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover