<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
xde tajuk
Sunday 14 October 2012 @ 00:26 | 0 Comment [s]



Assalamualaikum semua
Apa habaq? Harap sehat semua. Alhamdulillah
Aduhai.. tu dia. Dia mai dah.
Sebelum klik new post tu idea mencurah-curah bagai mencurah air ke dalam longkang. Tepat2 je masuk dalam lubang longkang tu. Tapi bile dah mule je nak menaip untuk new post tu tibe2 jari ku yang runcing dan lemah gumalai ini telah terkaku bagai terkena serangan strok di kawasan jari sahaja. BLANK. Tak tau nak buat intro macam mane. Blur weyh. Taip-padam-taip-padam dan lebih banyak aku tekan BACKSPACE daripada aku tekan huruf2 ABC 123. Last2 ambik keputusan usya2 pesbuk and twitter dulu. Sedap je bace timeline kat twitter tu. Last2 aku close tab blogspot. Hampeh, jadinye tak de la post yang terhasil..HAHAHA.hebattakaku..?? 


saya nak awak tahu 
“Cinta tidak perlu ada sebab. Cinta lahir dari hati yang ikhlas. Saya terima awak seadanya. Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang. Namun begitu. Ia boleh dirasai dalam hati..”



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover