<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
Surat !?
Monday, 12 November 2012 @ 08:22 | 0 Comment [s]



hyep'..korng sehat ??
klo sehat Alhamdulillah..sorie lh lme x update blog..
sejak kebelakangan ni sy sllu sakit..

cter kali ni berkenaan dengan 
"SURAT"
dua ari lepas..sy kemas rak buku tetibe jewp terjumpe surat dari 
seseorng yg pena sy syg...urm..bile bce balik surat tu..
air mate dh berlinangan dh..mmg dh xbole nk cover air mate tu..
menitis jgak akhirnye...

korng nk tau ape yg terkandung dlm surat tu ??
bce ni ..

"awak. andai kate saye tak dapat berjumpe dengan awak lagi lepas nieyh.
 saye nak awak tolong saye buad sesuatu.
 saye nak awak maafkan saye.
 tolong tengok2 kan mak ayah, adek2 saye.
 saye nak awak kuad.

 saye tanak awak menangis. awak janji taw dengan saye.
 awak dah biase kan hidup tanpe saye di sisi ??
 awak. jage diri. saye tahu awak tak sehat kan ??
 awak kena kuad taw. happy mcm selalu.
 sebab senyuman awak. akan ceriakan semua orang di sekeliling saye.
 bile awak senyum, awak jangan lupe senyum untuk saye sekali.
 awak. biar cinte datang cari awak.
 sebab saye tanak awak kecewa mcm saye buad kat awak.

 awk. saye nak awak tahu.
 dekat atau jauh. hidup atau mati.
 hati saye hanye untuk awak.
 dan saye sentiase sayangkan awak.
 janji dengan saye.
 jangan lupekan saye.
 jangan lupe sedekahkan yassin pade saye setiap minggu.
 kalau tak saye anggap awak tak rindukan saye.
 sayang. I LOVE U very much.
 Take care dear."

 *sy x tulis semua yg ade dlm surat tu...sbb pnjng sngt klo nk taip sume..x tido lh sy mlm ni..


sy mengaku mmg sy xlupekn awq..sy mintak maap sbb sy cube untok lupekn awq..krne sy xsanggop menangis sbb sy terlalu rindu sngt-2 dkt awq..knpe awq tinggalkn sy sedangkn sy x rela idop tnpe awq...awq sllu bgi semangat dkt sy..bile sy susa awq sllu tlong sy..bile sy sedey awq sllu temankn sy...bile sy ad masalh awq sllu dngr masalh sy..tpi bile awq dh xde sy hanye pendamkn saje sume bnde tu..sy thu sy xmmpu buad sume tu..tpi awq sllu ckp at sy,.. KITA HIDUP JANGAN CEPAT MENGALAH..sy cube kuadkn semangat sy ...AWAK !!..
SAYA MINTA MAAF AWAK 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover