<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
aku dah terkenaa !!
Saturday 19 January 2013 @ 15:30 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum saudara saudari Chickke Boomm !! Chickkke Boomm Booomm Booommm Kebaaaaboooo !!

Hoiii Hoiii !! Ohooooo hoiiii !!

Setelah sekian lama menyepi*lamalah sangat. Kini aku kembali. Lantas jari-jari rucing ku menaip satu demi satu rasa yang tidak dapat diluahkan melalui kata-kata. Amboiii amboiiii !!! Jadah ape tah ayat cenggitu. Geli pulak aku. Senarnyeee, aku dah lame tak hapdekk belog ni. Maklum lahhh busy tapi senarnyeee dalam erti kata lain aku malas tahap tenuk gila babeng nak hapdekk belog. Bese laaa kan manusia, mula-mula dapat eksaitedddd tapi bila dah lame nak pandang pun tak hengen wa ckap lu ! Time dedolu kalau buleh tiap2 ari aku nak menaip kat belog nie. Al-maklumlah jakun katekan -___________-

okey..hujan oh hujan kenapa engkau turun..macam mana aku tak turun katak panggil aku katak panggil aku.*nyanyi lagi..aishh.dari semalam hujan sampai ke arini tak berhenti lagi.sejukk weyhh..kalau aku tido niyh mesti nyenyak gilerr.aku nak cerita pasal pagi taadie..hmm.aku kalau dah tidur time hujan hujan macam ni..memang payah nak bangun.okey.aku teruskan dengan cerita aku balik..

jam menunjukkan pukul 6.31 a.m..waktu waktu macam tu selalunye aku dah bangun.arini aku bangun lambat.nasib baik ibuku mengejutkan aku..kalau tak kejut sampai tengah hari lah aku membuta lagi.ibuku pon satu.time aku tido pon ade mase lagi nak kenakan aku.ade ke patut die kejutkan aku macam ni *angah..cepat bangun !! dah lambat nak pegi skola ni* aku dengar je ibuku cakap macam tu apelagi cepat cepatlah aku capai tuala.tanpa toleh kiri kanan aku terus masuk peti ais.. eh-2..bilik air lah..bukan peti ais..kalau aku nak masuk peti ais mana muat..haha.okey..aku terus sambung cerita..

lepas dah siap mandi..aku siap siaplah pakai baju sukan.sebab setiap hari jumaat aku sukan.hehe..lepas sume dah siap.aku pon baru perasan. yang kakak aku tak bangun lagi.cepat cepatlah aku kejut die..*akak bangunlah.kau taknak sekolah ke?* then akak aku cakap *woi..kau giler eh?arini kan hari sabtu* arghhh ...hari sabtu ? IBUU !!!! aku menjerit sekuat hati..padahal ibuku dah pergi pasar..arghh ~~ sakitnye hatiku.boleh pulak ibuku kenakan aku pada hari minggu macam nie..haishh..ape pagi..aku terus merebahkan diri sambong tido balik lah..sampai puluk 8..then aku bangun ibuku ketawekan..jadi bahan ketawelah aku arini..

P/s : jgn tido tak hingat dunia..mcm bom meletup kat sebelah pon tak sedarkan diri nak dikatakn tido mati jelh senang..

~ TAMAT ~


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover