<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
entah papelah..
Tuesday, 15 January 2013 @ 15:30 | 0 Comment [s]



 
Kaum kerabat blogger sekalian ,
Huwaaaaaaaaa lama gila ira tak post entry baru kan?
Haihh , nak buat macam mana .
Sejak mula persekolahan sampai la sekarang ni ira busy gila .
 
Tapi , bukan tu yang ira nak cerita ,
Ira cuma nak cerita dalam ira dok sibuk sibuk ni ,
satu satu masalah datang .
Nama pon manusia , memang selalu diuji olehNya kan?

Harini , entah kenapa rasa sakit hati sangat sangat bila dapat tahu
yang adalah budak ni..entah sape ek nama die..dah lupalah..
haish..agak-agak arr nak cakap yang ira ni
rampas pakwe die..ish-ish..cakap tak serupa bikin...
sakit bebenor hati ni tahu takk..apedarr...kalau
suka kat dia cakap jelh ngn die..janganlah cakap ngn ira..
senjaga ekk nak sakitkan hati orang..

pikir baguslah kau buad macam tu..haish...dah besarkan ??
pikir arr macam orang dah matang..ni takk..janganlah buad orang
orang benci dekat kau..ada faham kah ?? kalau tak faham pi main jauh-jauh..
 
 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover