<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
pakcik tua !! xD
Monday 21 January 2013 @ 21:30 | 0 Comment [s]





arini hari yang agak menyakitkan hati..korang nak tahu sebab ape ??
ha..sebab budak yang kat bawah ni ..

ARe Fiq

ade ke patut die panggil ira "GEMUK"..haish..jahatnye die ni..!!
nasib baiklah die ni kawan yang agak rapat jgak lah ngn ira..
die ni selalau buad ira ketawa time ira sedih..tapi
ira tak suka die care sangat pasal ira ni..nnti tkot die ni ada muslihat lain dekat ira..
ira anggap die just kawan yang satu kepale ngn ira jee..

"afiq..harap awak faham eh ngn saya..saya just kawan baik je dengan awak..

tak lebih dari tu..saya tahu mesti awak marah kat saya.saya sayang awak sebagai kawan je..harap maklum MUHAMMMAD AFIQ AIMAN BIN MUHAMMAD ARIF MOKHTAR . :)



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover