<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
RiNDu kORaNG !!
Tuesday, 29 January 2013 @ 00:14 | 0 Comment [s]

 
 


tadi masa kat sekolah ada sesi bergaul mesra..hmm..mne tak jeleskan tengok dieorang sume ada kawan rapat dari sekolah lama..yang aku ni dok temenunglah sambil pikirkan apalah yang kawan-kawan aku buat tu..agaknye tidur lagi kot almaklumlah..sekolah petanglah katakan..apepon aku ni rindu sangat-sangat dekat


"wawa.syida.umi.arif.zul.mirul.aam"

bilalah dapat jmpe korng ek ??
korang sehat tak ? korang ada cter untuk aku tak ? arif aku nak dengar kau buat lawak..kau selalu buat aku tersenyum walau pon time tu aku sedih..aam ngn zul yang selalu kacau aku time wat kerja sekolah..mirul yang selalu aku buli.hikhik..wawa yang selalu bersama aku..syida n umi yang satu kepala dengan aam ngn zul..arghh..sume ni kenangan yang terindah..bila ingat sume ni..rasa nak nangis sebab terlalu rindukan korang.. ='(

terutama "arif"

 
 
 
yang ni arif..poyokan muka dia..=)


aam.zul.arif.mirul



wawa.syida.ira.umi
okaylah aku nak sambung buat kerja sekolah ni..sampai di sini sahaja aku tulis..kalau ada masa n ada cter nnti..aku kongsi ngn korang tau.. :*** <3
kalau aku tulis ni ada yang tak puas hati..bagitau aku tau..jangan segan silu tau tau..

saya minta maaf zahir dan batin

~ wasalam ~



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover