<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
Homeworkss !!
Wednesday 13 February 2013 @ 21:37 | 0 Comment [s]




hai hai korang semua. Anda semua sihat? Saya disini sihat belaka *DJ radio jap* haha. Actually, saya tengah bosan sekarang ni that's why saya update blog. Kalau tak, takde maknanya nak menyinggah kat blog yang dah berhabuk, bersemak samun ni. Harini singgah sebab nak tebang segala pokok-pokok yang tumbuh kat blog ni............ Apa yang sedang aku merepekkan ni? Oh, mohon biarkan saya. Lupa makan ubat.
Act, nak cerita pasal homework. Biaselah kan as a student mestilah banyak homeworks kan. BANYAK GILA. Kalau saya susun semua buku-buku tu dah sama tinggi dengan pokok kelapa. Terima kasih cikgu kerana bagi homeworks yang sangat banyak sampai sama tinggi dengan pokok kelapa. *nangis* *lap air mata* Nangis tu tipu je tau. Kahkahkah. Ape sehh~! Malam ni dah kena start menghadap buku-buku comel saya tu. Ahaks! Entah buat ke tidak cik arfa oii. Rasa macam rajin gila nak buat. RAJIN lah sangat kaaaaan.
Okay okay, sampai disini sahaja nukilan saya........ Ceh, nukilan. Tak boleh go seh. Btw, saya rindu buah hati saya. Menggedik sat kay. Haha. Bye, jumpa dia post yang akan datang 10 tahun lagi. EH? Assalamualaikum :)



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover