<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
Saturday, 9 February 2013 @ 17:12 | 0 Comment [s]


indahnya sungguh di hari raya ramainya orang bersuka ria..
adikku manis cantik bergaya bolehkah abang ikut bersama..
lalalaaa...

*GONG XI FA CAI*
 
hmm..pagi yang indah..tpi aku tak berapa nak indah arini..
arghHhh ~~ sedihnya..  ='(
eh..aku ni emo pulak..okeng ! straight to the point..

petang nanti nak raya rumah kawan-kawan aku..
yahoo!! mesti dapat ampau..ni yang tak sabar ni.. =')
aku ditemani oleh jiran sebelah kelas tu..
ala..yang poyo tu..yang tinggi-2 sikit..yang pendiam je kat skola..
tapi bila kat rumah..die je yang bercakap..takkan
tak kenal kot..okey-2 ! aku panggil die MR.D
kenal tak ?? mesti korang tak kenal jgak kn..whateverlah..
yang penting die selalu teman aku berjogging pade hujung minggu.

*TERIMA KASIH AWAK*


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover