<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
no title !
Wednesday 20 March 2013 @ 05:45 | 0 Comment [s]

 
aucakKKkk ! awakk ^^v
mesti rindu sayakan ?? sebab saya dah lama tak update blog ni..
saya tengok dah berhabuk blog saya niyhh..
ni yang nak kemas kini balikk..saudara/saudari di sana sehat tak ?? :/
sehat ? alhamdulillah (y) klo yang tak sehat tu pegilah makan ubat tau.
nanti takot melarat pulakk..
 
 
yes ! saya memang cemburu sangat-sangat dengan dia !!
 
ke mana awak pergi perlu ke dia ada ? :(
awak ada pape ke ngn dia ?
kenapa kalau awak ada masalah awak bagitau dia kenapa bukan saya ?
saya tak percaya kalau awak cakap yang awak xde pape dengan dia..
len macam je saya tengok bila awak dengan dia..
ke awak ada sorokkan sesuatu dari saya ?
why why why ?? ='(
bagitau saya apa salah saya awak !!
kalau awak dah tak sayang saya..lepaskan saya dengan cara yang baik kay.
sakit hati saya niyhh ! Allah saja yang tahu !
 
 
*pernahkah kau merasa jarak antara kita
setelah kau kenal dia !!! ='(
saya harap awak HAPPY dengan dia kay !
 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover