<
♥!IRA AKA AFRINA!♥
THE END !
Saturday 30 March 2013 @ 20:54 | 0 Comment [s]

 
yang saya hormat bloggers sekalian ..
saya NUR AFRINA ATHIRAH dengan ini ingin menyampai
sebuah cerpen yang bertajuk *SAYA ADALAH SAYA*
#ngarut sekejap

sekarang ni aku menghilangkan diri dari korang sebab nak tenangkan
diri yang dah macam takde hale tuju..korang yang jadi friend list
aku mesti ingat yang aku ni block fb korangkan ??
takdelah aku DEACTIVE ACC
aku minta maaflah kalau wat korang fikir macam tu..
nanti semua dah okay..aku akan muncul balik .. *TAMAT*

pada 30hb/3/2013
aku hang dengan oggy n kakak-2 aku..
walaupun aritu aku moody..lepas jumpa dieorang aku happy sangat-2..
nasiblah dieorang memahami aku ni..
pandai ekk dieorang pujuk aku..
lagi-2 oggy die buat aku macam budak techik je..
malu aku tau tak..haishh.. >.<


 
kenapa dia ?? kenapa bukan dany yang happy kan aku?? :'/
hmm..aku harap kau bahagia dany !

*aku mendoakan agar kau bahagia bersama si dia insan yang kau suka percintaan kita tak sampai ke mana setakat dibibir saja*

#terusankan kehidupan dengan senyuman untuk menutup semua kesedihan.. :')
wassalam

 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. I LOVE U AND I MEAN IT !



DiaryAbout Lover